Súgó

Súgó >> Általános súgó >> Kapcsolat, segítségkérés, hibabejelenentés

Ha a chat és az oldal nyújtotta szolgáltatások használata során elakadtál valamivel vagy nem értesz valamit, első lépsként ellenőrizd Súgónk megfelelő témaköreit mielőtt kapcsolatbalépnél velünk valamilyen módon! Számos részletes és képekkel illusztrát leírásunk, útmutatónk van az általánosabb problémák megoldásához, weboldalunk és a chat használatához, valamint a chat programok és telefonos appok beállításaihoz. Tartalmainkat igyekszünk naprakészen tartani és frissíteni, de hibák -mint mindenhol- nálunk is előfordulhatnak. Ha nincs megfelelő válasz súgóban a problémádra, egyéb vagy valamilyen egyedi kéréssel szeretnél hozzánk fordulni, természetesen szívesen állunk a rendelkezésedre!

Az alábbi módokon tudsz kapcsolatba lépni velünk:

  • #dumanet szoba moderátorain keresztül: A chat használatával, a DumaNettel kapcsolatos általánosabb kérdésekben, a chat szobában történt incidensekkel kapcsolatban és kisebb problémák elhárításában szívesen állnak a rendelkezésetekre. De ne feledjétek! Az ő elsdleges feladatuk a szoba használhatóságának biztosítása, szabályok betartásának felügyelete. Nem biztos, hogy minden technikai jellegű kérdésben segítségetekre tudnak lenni.

  • #help szobában: Kapcsolatba tudsz lépni velünk a chat #help szobájában is. Ez a szoba a DumaNet hivatals "súgó" szobája, ennek ellenére a #help informális, kötetlenebb jellegű, alacsonyabb szintű problémák kezelésére jött létre, mint például egy chat program beállításával kapcsolatban felmerült probléma, saját chat szoba beállításaival kapcsolatos fennakadások, vitatott Moderátori intézkedések kezelése. A szobában nincs állandó (24 órás) felügyelet, de a késő délutáni és esti órákban többnyire van aktív "személyzete". Ha nincs aktív moderátor, hagyj üzenetet az e-mail címeddel! (Ha nem adod meg az e-mail címed, és nem vagy regisztrálva a DumaNeten, nem fogunk tudni hova válaszolni). Sajnos nem tudjuk garantálni, hogy az ebben a formában érkező megkeresésekre minden esetben reagálni tudunk.

  • DumaNet FaceBook oldalán keresztül (privát üzenetben): Ezen a kapcsolati formán szintén informális jellegű megkereséseiteket várjuk. Általános hibabejelentés (bug), ha nem tudjátok elérni a szolgáltatásainkat, weboldalainkat (kliens csatlakozási gondok), stb. Lehetőség szerint kérjük adjátok meg az üzenetben regisztrált vagy nem regisztrált de a probléma jelentkezésekor éppen használt chates neveteketet, valamint ha a megkeresés jellege megkívánja a hiba/incidens időpontját. https://facebook.com/dumanet

  • Emailen keresztül: Email útján is várjuk megkereséseiteket a fent felsorolt problémák esetében. Hivatalos panaszra, észrevételre és bejelentésére viszont csak ezen a kapcsolati formán van lehetőség! Megkeresés esetén minden esetben adjátok meg regisztrált chates neveteket (nick), szükség esetén az incidens időpontját. Az emailhez csatolhattok képernyőképeket (screenshot) a probléma (pl: problematikus csevegő, privát beszélgetés), hiba igazolása érdekében.



A DumaNet Nektek is köszönhetően az, ami (az ország talán egyik legkedveltebb nyílt chat szolgáltatása). Ezérti is szívesen fogadjuk ötleteiteket, javaslataitokat, és persze a megfelelő formában fogalmazott kritikákat! A megkeresésekre időtől, és lehetőségeinktől függően igyekszünk mihamarabb reagálni! Kérjük vegyétek figyelembe, hogy a DumaNet egy ingyenes, nonprofit jellegű szolgáltatás, ebből adódóan nem rendelkezik folyamatosan elérhető ügyfélszolgálattal.